Brak zasilania, a niedziałający sterownik?

System modułowy jest wygodny, bezpieczny i jedyny w swojej prostocie. Czasami może się zdarzyć tak, że nagłe braki zasilania na sieci spowodują, że sterownik przestanie odpowiadać. Po kilkunastu minutach stan modułu powinien wrócić do normy.

Wszystkie moduły mają swoją pamięć i zachowują ustawienia wybrane podczas konfiguracji w aplikacji mobilnej wBox. Dlatego też nie musisz martwić się, że przy braku zasilania pamięć urządzeń zostanie skasowana.

Jeżeli po upływie czasu sterownik nadal jest niewidoczny w aplikacji wykonaj jego miękki reset. Wyłącz i włącz bezpiecznik w rozdzielni elektrycznej. W 99% przypadków taki zabieg pomaga jeżeli wystąpił chwilowy brak zasilania. Jeżeli pomimo wykonania powyższego kroku problem nadal występuje musisz go zresetować do ustawień fabrycznych. Niestety wiąże się to ze skasowaniem pamięci urządzenia.

Jeżeli metoda z resetem nie pomoże niestety świadczy to o awarii modułu. Skorzystaj z 5-letniego okresu gwarancji:

  1. Sprawdź w instrukcji podłączenia oraz wymagania produktu co do zasilania.
  2. Zresetuj urządzenie do ustawień fabrycznych Instrukcja resetowania sterownika.
  3. Przejrzyj najczęściej zadawane pytania – Lista najczęściej zadawanych pytań.
  4. Skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym: support@blebox.eu
  5. Przekaż nam urządzenie. Możesz odesłać je do nas (Kontakt) lub bezpośrednio do punktu serwisowego na adres:
    Wsparcie Techniczne
    Blebox sp. z o.o.
    ul. Kunickiego 65
    54-616 Wrocław

    Pamiętaj, by umieścić w przesyłce swoje dane (imię, nazwisko, adres i numer kontaktowy, dowód zakupu) oraz opis problemu -to znacząco przyspieszy obsługę Twojego zgłoszenia.
  6. Oczekuj na przesyłkę.